粉色味蕾的悲伤

Hi!我是吃货一个附在相机里的有趣灵魂~♥︎
没事和我一起爱张云雷
Because Of You - Kelly Clarkson

再次听到,心境已不同,感触中多了伤感,永远永远听不够听不烦 过段时间再听也依旧震撼!

I will not make the same mistakes that you did,
我不会 重蹈你的覆辙,
I will not let myself cause my heart so much misery,
我不会 让我自己心烦忧苦,
I will not break the way you did,
我不会破坏你要走的路,
You fell so hard,
即使你走得很艰难,
I learned the hard way, to never let it get that far,
我已学到教训 不会让情况恶化,
Because of you,
因为你,
I never stray too far from the sidewalk,
我从不离人行道太远,
Because of you,
因为你,
I learned to play on the safe side,
我学会要注意安全,
So I don't get hurt,
这样才不会受伤,
Because of you,
因为你,
I find it hard to trust,
我很难相信,
Not only me, but everyone around me,
我自己 以及身边的人,
Because of you,
因为你,
I am afraid,
我担心害怕,
I lose my way,
我迷失了方向,
And it's not too long before you point it out,
你很快的提醒我,
I cannot cry,
我不能哭,
Because I know that's weakness in your eyes,
因为会成为你眼中的弱者,
I'm forced to fake a smile, a laugh,
我被逼著强颜欢笑,
Every day of my life,
每一天都保持微笑,
My heart can't possibly break,
我的心不可能碎,
When it wasn't even whole to start with,
一开始它就不完整,
Because of you,
因为你,
I never stray too far from the sidewalk,
我从不离人行道太远,
Because of you,
因为你,
I learned to play on the safe side,
我学会要注意安全,
So I don't get hurt,
这样才不会受伤,
Because of you,
因为你,
I find it hard to trust,
我很难相信,
Not only me, but everyone around me,
我自己 以及身边的人,
Because of you,
因为你,
I am afraid,
我担心害怕,
I watched you die,
我看著你的生命褪去,
I heard you cry,
我听到,
Every night in your sleep,
你每晚在梦中哭喊,
I was so young,
当时我那麽年轻,
You should have known better than to lean on me,
你应该知道不该太依赖我,
You never thought of anyone else,
你从没想过别人,
You just saw your pain,
只在意自己的痛,
And now I cry,
现在我也哭泣,
In the middle of the night,
在半夜,
for the same damn thing,
为了同样的原因,
Because of you,
因为你,
I never stray too far from the sidewalk,
我从不离人行道太远,
Because of you,
因为你,
I learned to play on the safe side,
我学会要注意安全,
So I don't get hurt,
这样才不会受伤,
Because of you,
因为你,
I tried my hardest just to forget everything,
我竭尽心力要忘记一切,
Because of you,
因为你,
I don't know how to let anyone else in,
我不知要如何接纳其他人,
Because of you,
因为你,
I'm ashamed of my life because it's empty,
我的生命空虚让我感到羞愧,
Because of you,
因为你,
I am afraid,
我担心害怕,
Because of you,
因为你。

评论

热度(18)