粉色味蕾的悲伤

Hi!我是吃货一个附在相机里的有趣灵魂~♥︎
没事和我一起爱张云雷
Amazing Grace - Connie Talbot

我一直觉得童声是世界上最不可抗拒的声音,个人最爱版本,有着成人所没有的空灵纯净!

Amazing Grace, how sweet the sound,
奇异恩典,何等甘甜,
That saved a wretch like me.
我罪已得赦免,
I once was lost but now am found,
前我迷失,今被寻回,
Was blind, but now I see.
盲眼今得看见,
T'was Grace that taught my heart to fear.
如此恩典 使我敬畏,
And Grace, my fears relieved.
使我心得安慰,
How precious did that Grace appear,
初信之时 即蒙恩惠,
The hour I first believed.
真是何等宝贵,
When we've been here ten thousand years,
人生在世 已逾千年,
Bright shining as the sun.
圣恩光芒照万丈,
We've no less days to sing God's praise,
齐聚吟颂 神之恩典,
Than when we've first begun.
从今万世永流传,
Amazing Grace, how sweet the sound,
奇异恩典,何等甘甜,
That saved a wretch like me.
我罪已得赦免,
I once was lost but now am found,
前我迷失,今被寻回,
Was blind, but now I see,
盲眼今得看见。
@雅晴 @Mario @留声机 @☄jojo…琦✨✨✨ @秋色照孤城 @鸿鳗鱼 @莫小童 

评论(3)

热度(30)