粉色味蕾的悲伤

Hi!我是吃货一个附在相机里的有趣灵魂~♥︎
没事和我一起爱张云雷
Eyes Closed - Rive

男:请闭上眼听我的心跳,好吗。 女:好的。男:听到了没? 女:听到了,你也听听我的。 男兴奋的贴上去:这.....。 他抬起了头,看向她
前奏感觉好洗脑壳子呦😍喔嗷喔噢

Let me play this game again,
让我再次步入这场游戏,
Cause it had been a chase,
因为这已经变成了一次追逐,
Feeling through my vains,
感觉从头至尾都是我的虚荣作祟,
But I love it,
但我已无法自拔,
Live with danger feel's day,
过着危险如影随形的日子,
I addicted to the taste,
我已对这种味道着迷,
Crazy what I should hate,
我应该讨厌疯狂,
With the whisper of you,
你的耳语伴随着我,
There now I breathe your ear,
而现在我在你的耳旁低语,
Poison in my bathdream,
荼毒我的梦乡,
Falling through the daydream,
在白日梦里坠落,
Take me into the night,
带我步入夜色里,
Bring me forth paradise,
领我走出天堂,
Living for the lights out,
为夜晚而活,
And now,
现在,
I run with my ghost,
我与幽灵一道奔走,
And now,
如今,
I don't wanna let you go,
我不想再放你自由,
When I am dazzling on the line,
当我在危险中目眩神迷,
I always go too far,
我总是离开太远,
I'm serching in the dark,
去寻找黑暗中的光明,
But I love it,
但我对此已深深着迷,
No,I should't but I can't stop,
我已无法控制自己,
You shoot I on my skin,
你在我的肌肤上留下伤痕,
You smile and I give in,
我却屈服于你的笑容之下,
With all whisper of you,
伴随你所有耳语,
Then I'll breathe your ear,
然后我在你耳边低语,
Poison in my bathdream,
荼毒我的梦乡,
Falling through the daydream,
在白日梦里坠落,
Take me into the night,
带我步入夜色里吧,
Bring me forth paradise,
领我走出天堂吧,
Living for the lights out,
为黑夜而活,
And now,
现在,
I run with my ghost,
我与幽灵一道奔走,
And now,
如今,
I don't wanna let you go,
我不想再放你自由,
And now,
现在,
I run with my ghost,
我与幽灵一道奔走,
And now,
如今,
I don't wanna let you go,
我不想再放你自由,
And now,
现在,
I run with my ghost,
我与幽灵一道奔走,
And now,
如今,
I don't wanna let you go,
我不想再放你自由,
And now,
到了现在,
I don't wanna let you go,
我不想再让你走。

评论

热度(15)