粉色味蕾的悲伤

Hi!我是吃货一个附在相机里的有趣灵魂~♥︎
没事和我一起爱张云雷
I Don't Wanna Go To Bed - Simple Plan/Nelly

当初因为枪神纪喜欢上这首歌,现在枪神纪基本被毁了,对这首歌的喜爱依旧不减。

I gotta tell you the truth,
我要告诉你一个事实真相,
I'm full of broken pieces and all my nights are sleepless,
我心已破碎为无数的碎片,
And I don't mean to be rude,
我不是要鲁莽的把你冒犯,
This secret can you keep it? Won't give up even if it,
可否帮我保守秘密至死不变,而我终究不会放弃即便,
Takes me all night, takes my whole life,
它牵动着我的神经每日每夜,将我之一生侵占,
Just won't feel right until I have you,
直到拥有了你我才感觉人生不再有空缺,
Tired eye burn, when will I learn?
倦意的双眼,灼痛之感,何时才能参透其中的内涵,
Tell me what to do,
告诉我如何做才能进入你眼帘,
I don't wanna go to bed,
我不愿独自入眠,
I don't wanna go to bed,
我宁愿彻夜不眠,
I don't wanna go to bed,
我宁愿彻夜不眠,
I don't wanna go to bed without you,
没有你在身边,我宁愿彻夜不眠,
I don't wanna go to bed,
我宁愿彻夜不眠,
I don't wanna go to bed,
我宁愿彻夜不眠,
I don't wanna go to bed,
我只愿彻夜不眠,
I don't wanna go to bed without you,
没有你在身边,我宁愿彻夜不眠,
Let's get this out of the way,
让我们找到出路不要一直如此,
Why should be wait forever? We're meant to be together,
为什么要等待,无休无止?
I'm not ashamed to say,
这样说我没有感到一丝一毫的羞耻,
You don't remember my name, but I still want you the same,
你甚至都不记得我的名字,
Love at first sight left me tongue tied,
一见钟情,我口干舌燥,身心疲惫,
Just won't feel right until I have you,
直到拥有了你我才感觉人生不再有空缺,
Tired eye burn, when will I learn?
倦意的双眼,灼痛之感,何时才能参透其中的内涵,
Tell me what to do,
告诉我如何做才能进入你眼帘,
I don't wanna go to bed,
我不愿独自入眠,
I don't wanna go to bed,
我宁愿彻夜不眠,
I don't wanna go to bed,
我宁愿彻夜不眠,
I don't wanna go to bed without you,
没有你在身边,我宁愿彻夜不眠,
I don't wanna go to bed,
我宁愿彻夜不眠,
I don't wanna go to bed,
我宁愿彻夜不眠,
I don't wanna go to bed,
我宁愿彻夜不眠,
I don't wanna go to bed without you,
没有你在身边,我宁愿彻夜不眠,
I don't wanna go to bed without you,
没有你在身边,我宁愿彻夜不眠,
No you, no life, no sleep without you,
没有你的日子枯燥乏味,难以入眠,
Go crazy with you, go crazy without you,
为拥有你而疯狂,为失去你丧失理智,
Her dreams, her nightmares about to ...
她的美梦她的梦魇,
Can't lie, love at first sight,
一见钟情永不撒谎,
Love at first night, I took my first bite,
初夜交鱼水之欢,我第一次感受你,情意绵绵,
I'm insane when I take aim,
当我找准了目标我几近疯狂,
Like I can't change with middle range,
犹如被困中央而我无法改变,
Love at first sight left me tongue tied,
一见钟情,我口干舌燥,身心疲惫,
Just won't feel right (until I have you),
直到拥有了你我才感觉人生不再有空缺,
Tired eyes burn, when will I learn?
疲倦之眼,灼痛之感,何时才能参透其中的内涵,
Tell me what to do!
告诉我如何做才能进入你眼帘,
I don't wanna go to bed,
我不愿独自入眠,
I don't wanna go to bed,
我宁愿彻夜不眠,
I don't wanna go to bed,
我宁愿彻夜不眠,
I don't wanna go to bed without you,
没有你在身边,我宁愿彻夜不眠,
I don't wanna go to bed,
我宁愿彻夜不眠,
I don't wanna go to bed,
我宁愿彻夜不眠,
I don't wanna go to bed,
我宁愿彻夜不眠,
I don't wanna go to bed without you,
没有你在身边,我宁愿彻夜不眠,
I don't wanna go to bed,
我宁愿彻夜不眠,
I don't wanna go to bed,
我宁愿彻夜不眠,
I don't wanna go to bed,
我宁愿彻夜不眠,
I don't wanna go to bed without you,
没有你在身边,我宁愿彻夜不眠,
I don't wanna go to bed without you,
没有你在身边,我宁愿彻夜不眠,
No you, no life, no sleep without you,
没有你的日子枯燥乏味,难以入眠,
I don't wanna go to bed without you,
没有你在身边,我宁愿彻夜不眠,
I don't wanna go to bed without you,
没有你在身边,我宁愿彻夜不眠,
No you, no life, no sleep without you,
没有你的日子枯燥乏味,难以入眠,
I don't wanna go to bed without you,
没有你在身边,我宁愿彻夜不眠。

评论(1)

热度(11)